Pages

Thursday 29 November 2012

kalau cinta pasti diuji..

titiskan air mata kalau itu membuatkan diri lebih bersemangat
ya..semangat itu bukan pada air mata
aku tak boleh lepaskan apa yang aku sayang begitu sahaja
Ya Allah kali ke berapa mutiaraku jatuh untuk ini
orang kata kalau tak nangis tak rasa lazatnya nikmat selepasnya
Ya Allah kuatkan hambamu untuk terus mendalami apa yang aku cinta ini
kadang-kadang rasa tak kuat..

kerana aku cintakannya
aku akan terus dapatkan dan dalaminya
Ya Allah, bahasa arab..aku jatuh cinta start nak mula exam stam..
selama aku belajar bahasa arab 5 tahun aku just suka tapi aku tak rasa cinta
dah nak exam stam belajar bahasa arab rasa nikmat..
belajar di kos ni..
Ya Allah..
teringat ustaz kata.. ha dah dapat bidang pilihan maknanya xda sebab untuk rasa x mampu

kalau memang cinta pasti diuji
Al-Quran......
Ya Allah kuatkan aku
aku ada matlamat di kos ini..


*wahai muslimah kesayangan Allah,kamu takkan mudah kalah dengan kesusahan, terus mujahadah untuk mengaut segala ilmu yang penting kamu tuntut ilmu kerana menginginkan apa?? kamu ingin lulus cemerlang sahaja atau kamu ingin berkat..faham..cemerlang.*


*wahai muslimah mawar - mawar kesayangan Allah dan ummah,semoga cintaMu pada Allah tetap utuh walau dilanda ombak yang menggila,buatlah kebaikan selagi mampu, kerana Allah sedang memandang dan menilaimu wahai muslimah...bermula detik ini... kerana kau ciptaan terindah*


Allahuakbar,Allahuakbar,Allahuakabar  \

No comments:

Post a Comment